lunes, 19 de septiembre de 2011

Naixe Arredol


Este 19 de septiembre ha visto la luz un nuevo medio de comunicación doblemente valiente y comprometido: arredol. Un diario digital de información general que abre sus contenidos a la participación ciudadana y que lo hace en aragonés. Un soplo de aire fresco en el panorama mediático aragonés que se presenta así a sus lectores:

"Ya somos aquí! Dimpués de bells meses de triballar baixo a pantalla de presentación y con o reloch corriendo enta zaga ya hemos naixiu ta o mundo. Somos Arredol. Un diario dichital d’información cheneralista que naixe con o deseyo de fer buena honra a l’aragonés y tamién a la información.
Arredol no ye un meyo de comunicación normal por a-saber-las razons. En primeras, porque achugamos por a participación ciudadana, a creyación de contenius por parte d’os usuarios. Tu puetz ser o corresponsal d’Arredol en o tuyo vico, lugar u ciudat. A tuya información ye important y t’ufrimos una finestra, batalera, ta que mos ninvies o que quieras veyer publicau.
O nuestro campo de chuego ye tota la información y especialment, a d’Aragón y as suyas redoladas. Pero la achuga mas important de Arredol ye a luenga. O nuevo prochecto será o primer meyo dichital d’información cheneral integrament en aragonés." Leer artículo completo
Felizitazions y entabán!

Labordeta

Un año sin José Antonio Labordeta.
Ni un sólo día sin su ejemplo de honestidad, coherencia y dignidad.
Ni un sólo día sin su voz. La de luchar y creer, la de amar, la de ser.

viernes, 2 de septiembre de 2011

Los cronopios y los recuerdos


 Los cronopios, en cambio, esos seres desordenados y tibios, dejan los recuerdos sueltos por la casa, entre alegres gritos, y ellos andan por el medio y cuando pasa corriendo uno, lo acarician con suavidad y le dicen: «No vayas a lastimarte», y también: «Cuidado con los escalones.» Es por eso que las casas de los famas son ordenadas y silenciosas, mientras en las de los cronopios hay una gran bulla y puertas que golpean.
 Julio Cortázar. Conservación de los recuerdos (fragmento).